5. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: luukku 5


Suosikkiblogit

Minulla, kuten varmasti monella bloggaajalla, on myös ns. suosikkiblogit, joita aktiivisimmin seuraan ja joista eniten pidän. Päätin vähän kertoa nyt omista suosikkiblogeistani lyhyesti - miksi pidän niistä, mitä kautta olen löytänyt ne jne. :)


Savua ilmaan

Blogi kertoo 11-vuotiaan Ellan ja hänen 9-vuotiaan ponitammansa Savun elämästä. Aloin seurailla blogia hieman alle kuukausi sitten. Minua viehättää hieno ulkoasu, tekstin sujuvuus ja se, että postauksia tulee usein ja ne ovat monipuolisia ja kivoja lukea. Ella ja Savu ovat hyvä pari, joista oin todella kiva lukea! Löysin blogin, kun Ella alkoi lukea mun blogia - vuorovaikutus toimii. :D

Stars can't shine without darkness
nennanblogi.blogspot.fi

Blogi kertoo Nennan hevoselämästä hänen poninsa Sintin kanssa. Nenna ei postaile kovin usein, mutta postaukset ovat kivoja ja blogin aihe mielenkiintoinen. Aloin seurailla blogia jo ennen kuin olin Bloggerissa, ja kun tein tilin tänne, klikkasin heti itseni lukijaksi. Olen siis lukenut blogia lähes vuoden, seuraillut ylikin sen.
Blogissa minua viehättää kovasti se, että Sintti asuu samalla tallilla kuin missä ratsastan eli keskuksella. Lisäksi blogin maailma on niin ihana, ettei siitä voi olla tykkäämättä!

Mustaa valkoisella

Monen varmasti tuntema blogi kertoo 18-vuotiaan Iidan matkasta hänen kouluttaessaan varsojaan Lahjaa ja Lordia kuuliaisiksi ratsuiksi. Löysin blogin joskus viime helmi-maaliskuun tasalla, ja aloin heti lukea sitä kiinnostuneena. Nyt blogi on yksi suosikkejani, koska minua kiinnostaa Lordin ja Lahjan koulutuksen eteneminen ja blogi on hyvin mukava ja ihana seurata.

always love you

Blogia pitää paras ystäväni Ella - eri Ella kuin Savun omistaja. Hän kirjoittaa blogiinsa vuokraponistaan Aatoksesta, ratsastustunneista ja satunnaisista muistakin asioista. Ellan postaustahti ei ole kovin tiuha, mutta postauksia on kiva lukea. Tuota samaa Ellan blogia olen seurannut jo vuoden verran sen ollessa vaihtanut nimeä ja linkkiä ja tehnyt uusia alkuja poistaen kaikki postaukset. Löysin blogin tietysti ihan kaveruuden kautta jo ennen kuin loin itselleni Blogger-tilin viime joulukuun loppupuolella. :)

Läsipää ja Tähtiotsa

02-syntynyt Eeva kirjoittelee blogiinsa kahden poninsa Rikin ja Joyn, elämästä. Eeva ei enää nykyään postaile yhtä usein kuin ennen, mutta teksti on yhä sujuvaa ja postaukset iloisia. Eeva vaihtelee ulkoasua jonkin verran, ja hän on todella hyvä tekemään bannereita! Löysin blogin noin puoli vuotta sitten, kun Eeva oli tehnyt jollekin blogille bannerin ja katsoin, millainen bloggaaja sieltä linkin takaa löytyykään... Ja sitten liityin lukijaksi. :) Eevan blogi on tosi hieno ja iloinen, sitä se on aina ollut ainakin mun lukijakaudellani.


5 suosikkiblogiani ovat siis nämä. Eivät ole mitenkään järjestyksessä tuossa, mutta näitä viittä yksinkertaisesti eniten seuraan. :) Ensi luukussa päästäänkin sitten ihan muihin aihepiireihin!

Sissi taannoin hienon maneesitunnin päätteeksi ♥

2 kommenttia

  1. Oi olipas kiva löytää oma blogi tuolta seasta, kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sattuu olemaan suosikkejani, luen jokaisen postauksen aina tarkkaan ♥

      Poista